Tour de Rybna-Strzybnica :D

Czwartek, 4 sierpnia 2011 | dodano: 05.08.2011

No i udało się ludzia jakiego (nawet w liczbie trzech sztuk) wyciągnąć na rower. Nasz cel -> Świerklaniec. Jak dla mnie bardzo fajna trasa, przyznam pierwszy raz nią jechałam, bowiem jechaliśmy nie przez Nakło Śl. a Nowe Chechło, dzięki czemu tylko tak naprawdę raz skrzyżowaliśmy się z główną ulicą.
Na miejscu skierowaliśmy się na Jezioro Świerklaniec, gdzie postanowiliśmy przekroczyć "granicę"

Rzeka Brynica © szczypiorizka

no i nawet "budka strażnicza" jest © szczypiorizka

"Paszporty Polsatu" okazały się na szczęście niepotrzebne :P
Po drugiej stronie nastąpiła "męska decyzja" że wracamy ale inną trasą -> Żyglinek, Miasteczko Śląskie i na TG, gdzie mijaliśmy nasze słynne (niegdyś) torowisko
wagony w TG © szczypiorizka

kolejna decyzja-> jedziemy na pączki. Jako,że pora trochę wczesna to przystanek na zalewie w Pniowcu, gdzie mogliśmy obserwować Adasia.
Adaś i jego kompanija © szczypiorizka

Dlaczego Adaś? Powiedziano mi, że się tak spasł, że jego kilkakrotne próby wzbicia się w powietrze spełzły na niczym, nawet gdy się wołało : "Leć Adaś, leć".