Piekary Śląskie i murale

Piątek, 23 czerwca 2023 | dodano: 23.06.2023

Dziś pojechałam szukać murali w Piekarach. Już wiem, że kilka pominęłam, mimo, że byłam praktycznie obok nich. Co się odwlecze to nie uciecze :D

Widok na charakterystyczny szyb Krystyna.

Tuż przy Kalwarii Piekarskiej widzę tablicę z rysem historycznym jednej z linii tramwajowych.

Przy bibliotece złapałam wampira i paru innych ziomków.

Ponoć Forresta Gumpa i paru innych też idzie tam znaleźć, niestety nie szukałam wnikliwie :(
Szybki rzut oka na ładnie wyremontowaną kamienicę.

Chyba władzom Piekar Śl. spodobały się gliwickie kwietniki.

Okolica nie za ciekawa, więc nie było możliwości zrobienia lepszego ujęcia.

Jeśli dobrze wyczytałam- wśród tych liter jest ukryty jakiś wiersz czy inne coś takiego.
Poniższy mural trochę zdewastowany durnymi bazgrołami. Słuchanie głośnej muzy puszczanej na podwórku podczas robienia zdjęcia- gratis.

Ten mural też spoko. Franek Mysza się znalazł (albo jego bliźniak)

Fotka udowadniająca, że to Piekary Śl.

Powrót do domu w miarę inną trasą- chociaż troszkę :-)
Już wiem, że muszę się w niedługim czasie wybrać do Bytomia- właśnie przeczytałam, że ukończyli mural Bytomskiej Smerfetki :D

Kategoria dalej od TG i okolic, samotnie

| 19:29 niedziela, 25 czerwca 2023 | linkuj Marecki bardzo dziękuję za docenienie moich zdjęć, które dalekie są od dobrych. Dla mnie są na razie przyzwoite xD. Zastanawiam się, czy kiedyś pojadę naprawdę na luzie i do porządku poustawiam manualnie aparat, by wydobyć z niego jeszcze więcej szczegółów podczas robienia jakiegokolwiek zdjęcia xD
Na razie większość pół automatem (albo automatycznym ustawieniem), pół na szybko (tego typu wycieczki po miastach dla mnie są specyficzne- dużo do "ogarnięcia", duży ruch, czy to pieszy, czy samochodowy i jakoś nie mam motywacji, by przystanąć na dłuższą chwilę i dobrze ogarnąć kadr )
| 11:12 sobota, 24 czerwca 2023 | linkuj I te czarno białe murale mają swój urok.. Dużo fajnych detali na fotkach.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alawc