w cieniu zawodów MTB

Niedziela, 19 maja 2024 | dodano: 20.05.2024

Po Mszy Św. miałam trochę czasu, by pokręcić. Uznałam, że pojadę na Stawy Szkarotkowe i potem jakoś tam na Połomię czy coś.

No nie. Wiedziałam, że są zawody Bike Atelier MTB Maraton, ale nie wiedziałam, że trasę puścili tu po lasach. Co chwilę ich mijałam.

Mieli przynajmniej nietypowego kibica w środku lasu xD Jakoś pokluczyłam tymi ścieżkami tak, aby ich już nie spotkać.
Przy nieczynnej stacji PKP na Brynku napotykam Franka Myszę.

Przynajmniej odkryłam nowe ścieżki w lesie.
Przy technikum leśnym upatrzyłam sobie bele drewna, na których ćwiczyli uczniowie.

Miałam jeszcze trochę czasu, to wróciłam do domu przez Pniowiec. Przy okazji zobaczyłam prawie skończony plac zabaw.

Zdjęcie Gwarka z pniokiem gratis.

Jakiś element animalny musi być. W końcu powinnam ćwiczyć ich fotografowanie, do Mareckiego sporo mi brakuje. To są lata świetlne xD

Po południu kolejne godziny przy maszynie do szycia :D

Kategoria kółeczko, krótki wypad

| 10:59 niedziela, 26 maja 2024 | linkuj Jakoś tak mi wyszło, że kontynuuję tradycje rodzinne i się dokształcam w tym temacie ;-)
Gdyby któryś potrzebował skrócić spodnie to można pisać xD W innych kwestiach szyciowych się dogadamy ^^
| 05:15 sobota, 25 maja 2024 | linkuj Ja jakiś czas temu sprzedałem Łucznika z lat 70-tych, trzeba się było z nim czasem namęczyć, bo miał pewne wady fabryczne. Pochwalę się, bo kilka lat temu uszyłem na nim trzy ubranka dla swoich piesków ;)
Teraz ubranek nie szyję, jak coś mam wolę zanieść to co kilka miesięcy do krawcowej, zwykle niewiele kosztuje taka usługa, więc kupno nowej maszyny mi się nie opłaca.
| 19:33 czwartek, 23 maja 2024 | linkuj Kiedyś kupiłem Matce na urodziny maszynę do szycia. Do dziś czasem z niej korzysta.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zalas