dookoła Jezior Tałty/Ryńskiego

Niedziela, 1 września 2024 | dodano: 05.09.2024

Jedyną bardziej zaplanowaną wycieczką, była ta zaproponowana w książce Karola Wernera ( z Kołem się toczy) dookoła Jezior Tałty i Ryńskiego. Ślad GPS wgrany w Garmina, akurat niedziela była mniej upalnym dniem na rower.
Słyszałam, że Mazury dość pagórkowate, z Rynu do Mikołajek, jadąc po zachodniej stronie, trochę się namęczyliśmy, prawie 2 godziny nam zeszły.

Typowo wzdłuż Jezior dopiero było tak na wysokości Jora Wielka/Jora Mała.

Tuż przed Mikołajkami, na stacji benzynowej złapaliśmy bolid

W Mikołajkach przerwa obiadowa. Samo miasto zwiedziliśmy dzień wcześniej pieszo, poza tym w niedzielne popołudnie szwendanie się rowerem po promenadzie to niezbyt dobry pomysł. Droga powrotna, drugą stroną Jezior, dużo łatwiejsza, szybsza.

Na upartego, mogliśmy z ojcem więcej pojeździć na rowerach, ale trzeba pamiętać, że tata ma 71 lata, więc takie górki to dla niego trochę większy wysiłek niż dla mnie. Po co się męczyć, gdy to ma być relaks ;-) Częściej jeździliśmy autem po sąsiednich miastach.

Kategoria w towarzystwie, inne województwo

| 16:55 sobota, 21 września 2024 | linkuj Właśnie chodziło mi o tę śluzę, że w sumie to jechać tylko ją zobaczyć to mi się nie chciało. Z parku linowego i tak bym nie skorzystała xD
wowa113
| 20:21 piątek, 20 września 2024 | linkuj Czyli wszystko co najlepsze :). W Leśniewie nie tyle park linowy co poniemiecka śluza Leśniewo Górne z gapą na murze frontowym robi wrażenie.
| 13:15 piątek, 20 września 2024 | linkuj wowa113 Wilczy Szaniec oczywiście że był :D Mamerki też. Twierdza Boyen podobnie.
Najlepszy z tego Wilczy Szaniec
Nie dotarliśmy do Leśniewa, ale myślę, że za wiele nie straciliśmy, jak czytam tam w sumie oprócz tego parku linowego nic nie ma, a ekstra drałować autem przeszło pół godziny, to tak słabo.
wowa113
| 21:45 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Urlop, więc ani pośpiech ani kilometry niewskazane, trzeba się się nacieszyć widoczkami, których nie mamy na co dzień. Kanał z ostatniej fotki kojarzę, robiliśmy tam nawet chwilę przerwy. A autko, chociaż w innych barwach stało też kiedyś w Kato na Orlenie przy 3 Stawach.
I tak z ciekawości zapytam, Wilczy Szaniec był?
| 18:13 poniedziałek, 16 września 2024 | linkuj daniel3ttt nie ma innego wyjścia :P
Wolnym tempem, nie na elektryku, bo takowego roweru póki co nie chce. Daje radę :D
daniel3ttt
| 00:11 poniedziałek, 16 września 2024 | linkuj Nieźle 71 lat i pyka na rowerze
| 10:34 piątek, 6 września 2024 | linkuj Kolzwer205Dzięki :)
| 21:22 czwartek, 5 września 2024 | linkuj I tak piękny dystans wyszedł, brawa dla taty!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oczyc