Sklep klasy Lux

Sobota, 27 kwietnia 2013 | dodano: 27.04.2013

Zachęcona wczorajszą Masą Krytyczną wybrałam się dziś z Basią na Wielowieś. Trasa poprowadzona lekko naokoło, zamiast przez Połomię, pojechałyśmy przez Księży Las. Po drodze -> Jasiona, Wojska, Kotków (lol).
Momentami wiatr dawał się nieźle we znaki, ale były i takie ładne widoki:

słoneczko nasze rozchmurz buzię... © szczypiorizka

W Wojsce krótki postój i sprawdzenie trasy na mapce
Kościół w Wojsce © szczypiorizka

W Wielowsi ponownie postój
Kościół w Wielowsi © szczypiorizka

Po analizie mapki, na którą można natrafić na przeciwko Kościoła uznałyśmy, że poszukamy kirkutu, który gdzieś miał się niedaleko znajdować. Po drodze uzupełnienie kalorii w sklepie "Lux" oraz ogląd na Urząd Gminy
Urząd Gminy w Wielowsi © szczypiorizka

Niestety cmentarza nie dojrzałyśmy, zmęczenie dawało się we znaki i jakoś nie miałyśmy ochoty, by więcej pokluczyć między uliczkami. Przy wyjeździe ze wsi dopadł nas deszcz. Powrót przez Świniowice, Tworóg, Brynek -> na Tworogu ponownie zmokłyśmy, ale i dojrzałyśmy, że prądu zabrakło i w tej okolicy (wyjeżdżając z domu nie było prądu zarówno u mnie (Strzybnica) jak i u Basi (Rybna).
Pierwsza w tym roku taka wycieczka. Co nieco nas bolało ;> ale ogółem sezon zapowiada się dość interesująco.