Kopalnia x2

Środa, 19 czerwca 2013 | dodano: 19.06.2013

Zapomniałam zrobić wczoraj wpisu z jazdy na kopalnię, dlatego dziś podwójnie.
Dziś ponownie miałam okazje sprawdzić mój angielski i stwierdzam, że było much better than last time :D -> Serio dużo swobodniej mi się mówiło, więcej słówek zapamiętałam, ale i było trudniej ponieważ pod ziemią miałam oprócz osoby, która właśnie w języku angielskim chciała być oprowadzana- pełną 15 przeszło osobową grupę w języku polskim. Ale dałam radę, dzieciaki zrozumiały, że tamtemu panu też trzeba co nieco opowiedzieć ^^
W drodze powrotnej:

Bociek © szczypiorizka

Tradycyjnie, nim wyciągnęłam telefon by zrobić słit fotkę bocian odwrócił się do mnie... plecami i poszedł w drugą stronę.
I tak na koniec-> opatowicka trasa to zuuuoooo-> asfalt powinni tam zerwać i dać totalnie nowy, a oczywiście polska tradycja mówi, że lepiej zalepiać dziury i kłaść jedną łatę na drugą... nie wspomnę o upale (no ale na kopalni trochę da się ochłodzić :d -> 8-10 st. pod ziemią przez cały rok)

Kategoria krótki wypad

| 20:55 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj bywa. czasem genialne bardzo dobrej jakości zdjęcia robi, a czasem jak widać prawie jakby z Painta wyszło :P
amiga
| 08:05 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj chwilę mi zajęło zanim zajarzyłem co jest na zdjęciu... Nokia lekko przegiłeła z algorytmami odszumiania ;P na szczęście był podpis :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acydz