Zawisza Czarny z Gliwic

• Sprzęt Kross Esker 5.0
Sobota, 29 czerwca 2024 | dodano: 30.06.2024

Ostatnie dni były mało rowerowe, ale bardzo intensywne turystycznie. Najpierw północ Polski

Czyli między innymi podróż Kanałem Elbląskim w czterodniowym wyjeździe z PPTK Katowice razem z ojcem. Murale, też się znalazły. Tu, akurat w Kwidzyniu

Tak, to jest mural, genialny, z daleka wygląda fantastycznie. Drugi, taki "tradycyjny".

Zaraz następnego dnia po powrocie z północy, dwudniowy wypad z koleżanką w Tatry.

Kolejny weekend już w domu. Wieczorem udaje mi się wyjść na rower. Na osiedlu, zrobiłam kilka fotek do mojej prywatnej kolekcji dokumentującej osiedle, dawny bar Hutnik (który wielokrotnie zmieniał swoje przeznaczenie, by w ostatnim czasie być sklepem oferującym armaturę łazienkową). Widać, będzie zburzony (ciekawe czy całość), by powstać mogła Stokrotka.

W Kamieńcu fotografuję Franka Myszkę, mam wątpliwości czy mam go już w kolekcji czy nie :P

W Gliwicach docieram najpierw pod budynek, gdzie wcześniej mieściła się siedziba mojej firmy.

Następnie trafiam na  ulicę Zawiszy Czarnego. Mural jest śliczny.

Koło AŚ, łapię jeszcze kilka innych malunków.

Wyjeżdżając z centrum, kluczę trochę drogami rowerowymi, by trafić pod obecny budynek mej firmy. Baner jeszcze jest. Bardzo intrygujący. Trzymam kciuki za niejakiego Szymona :-)

Tradycyjnie, przy osiedlowym Środowiskowym Domu Pomocy Społecznej jest na czym oko zawiesić :-)

Kategoria dalej od TG i okolic, murale