poranna wycieczka i popołudniowy odpust w Laryszowie

Niedziela, 4 sierpnia 2024 | dodano: 04.08.2024

Koło jedenastej zgarnęłam tatę sprzed telewizora (a raczej krzyżówek) i pojechaliśmy sobie na krótką wycieczkę po lesie. Bez ładu i składu, szukając szerokich dróg. Bardzo przyjemnie się jeździło. Na końcu wylądowaliśmy na Tłuczykącie, by na Strzybnicę wrócić polami za Piaseczną.
Po południu miałam granie na Mszy Św. odpustowej w Laryszowie. Uznałam, że nie będę się tam cisła samochodem, bo ciasno, spory ruch. Pojechałam rowerem. Jazda z saksofonem na plecach jest lekko problematyczna ( instrument+ futerał są pierońsko ciężkie.. a mogłam na piccolo się uczyć grać xD ), więc tempo mocno spacerowe. Przy pałacu w Rybnej urzekła mnie jakaś dawna dekoracja.
komora grobowa rybneńskiego faraona
komora grobowa rybneńskiego faraona © szczypiorizka

Za to na polach przy wysypisku śmieci, cała banda bocianów z wszystkich okolicznych gniazd. Takie sąsiedzkie spotkanie na wspólną konsumpcję :-)
bociany na polach
bociany na polach © szczypiorizka

Nie ma zbyt często okazji, by obejrzeć otwartą kapliczkę.
kapliczka w Laryszowie
kapliczka w Laryszowie © szczypiorizka

Nasza "elitarna" orkiestra zebrała się w cieniu drzewa, jak to mówili mieszkańcy stojący za nami-> "jesteśmy na chórze" xD To dobrze, że ten chór był tak nisko... z moim lękiem wysokości i graniem na chórze to czasem jest dość zabawnie.
pięcioosobowa ekipa grająca
pięcioosobowa ekipa grająca © szczypiorizka

Kategoria o poranku, w towarzystwie

| 20:47 niedziela, 25 sierpnia 2024 | linkuj Kolzwer205 nie, nie grali, ale poszukaj sobie na internecie Big Bike Orchestra xD
| 19:35 niedziela, 25 sierpnia 2024 | linkuj Z saksofonem na rowerze, tego chyba jeszcze nie grali :))
| 18:30 czwartek, 8 sierpnia 2024 | linkuj Marecki fakt, coś bociany nagle zniknęły mi po weekendzie, chyba zaczynają odlatywać.
| 08:31 czwartek, 8 sierpnia 2024 | linkuj Bocianie sejmiki stały się faktem. Niestety jak pierwsze odloty.
Fajnie że wyciągnęłaś ojczulka w teren. Candy Dulfer na rowerze :)
| 06:54 poniedziałek, 5 sierpnia 2024 | linkuj mallutky było spoko, dzięki :D
mallutky
| 21:11 niedziela, 4 sierpnia 2024 | linkuj Mam nadzieję, że występ waszego kwintetu na odpuście był udany.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep