pętla Rudy Raciborskie z ojcem

Niedziela, 11 sierpnia 2024 | dodano: 11.08.2024

Zapowiadał się kolejny ładny, słoneczny dzień, Tym razem zabrałam ze sobą ojca i pojechaliśmy do Rud Raciborskich, by tam przejechać tak zwaną pętlę rowerową Lasy Rudzkie. udało mi się zaparkować tuż przy byłym opactwie ("tu napisane jest, że Nowak będzie parkować :P" tak było, nie kłamię xD)
Trasa jest bardzo ciekawie poprowadzona, najpierw podjechaliśmy do stacji kolei wąskotorowej w Rudach
wąskotorówka w Rudach
wąskotorówka w Rudach © szczypiorizka

Spory ruch w tamtym rejonie. Pogoda piękna to i chętnych na wodne wojaże kajakiem nie brakowało.

Większość trasy poprowadzona jest lasem, w cieniu ;-)
Na początku były chyba ze dwa większe podjazdy, ale tak, to większość mieliśmy albo po płaskim, albo znośne wzniesienie, sporo z górki :-)
uwaga śledzie bo tata jedzie
uwaga śledzie bo tata jedzie © szczypiorizka

leśna autostrada
leśna autostrada © szczypiorizka

Leśne lotnisko.
przy leśnym lotnisku
przy leśnym lotnisku © szczypiorizka

leśne lotnisko
leśne lotnisko © szczypiorizka

Bardzo polecam tę trasę. Tylko przygotować sobie trochę więcej wody i coś do przekąszenia- nic po drodze się nie mija, by móc uzupełnić zapasy.

Kategoria dalej od TG i okolic, w towarzystwie

| 19:42 niedziela, 25 sierpnia 2024 | linkuj Bardzo podobają mi się tamtejsze leśne drogi, zanim założyłem konto na BS prawie co roku tam jeździłem...teraz miałem już kilkuletnią przerwę :)
| 17:43 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Marek dzięki ;-)
| 13:29 poniedziałek, 12 sierpnia 2024 | linkuj Chwaliłem za drugie foto na Stravie, pochwalę i tu bo lepiej widać :)
Brawa za jazdę z rodzicem, sam czasem swoją matulę gdzieś wyciągnę jak mnie odwiedzi :)
| 21:05 niedziela, 11 sierpnia 2024 | linkuj mallutky trochę go tu próbuję, w miarę jego możliwości, aktywizować, by mi w chałupie nie zdziadział xD
To on zaszczepił we mnie tę pasję do przejażdżek rowerowych :D
Ale to jedna z sióstr mnie nauczyła jeździć na rowerze, a nie on :P
mallutky
| 19:38 niedziela, 11 sierpnia 2024 | linkuj Fajnie, że masz takiego aktywnego tatę i że jest chętny na wycieczki rowerowe.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dmree