rowerowy dodatek do urlopu

Czwartek, 29 sierpnia 2024 | dodano: 05.09.2024

Nigdy nie byłam na Mazurach. Przypomniałam sobie, gdy dwa lata temu pisałam o tym z Wowa113 Zazdrościłam mu tego rowerowego wypadu. Nie sądziłam, że się odważę i przemierzę autem przeszło 500 km w jedną stronę, by przy okazji móc co nieco pokręcić się rowerem po okolicy. Nie ukrywam tak daleka jazda, jak dla mnie, była dość stresująca. Na szczęście zarówno w jedną jak i drugą, powrotną drogę, było w miarę ok. Drobne przygody drogowe i około samochodowe, na szczęście finalnie wszystko jest w porządku. Praktycznie do samego końca nie byłam pewna czy zabiorę rowery. Dobrze, że wzięłam, coś tam się zobaczyło z perspektywy siodełka.
Baza wypadowa- zamek w Rynie. Pierwsza wycieczka- dookoła Jeziora Ołów i po okolicy. To spokojna miejscowość, trochę średnio z gastronomią, ale ważne, że był między innymi Lewiatan :D

Coś dzisiaj szaleje photobikestats. Ani na Firefoxie ani na Chromie nie działa. Albo znowu mam pecha z kompem.

Fajnie, bo trasa cały czas przy Jeziorze. Ekomarina, nieduża, codziennie widzieliśmy kilka fajnych jednostek pływających. Sami się nie skusiliśmy na wypożyczenie motorówki- nawet tej bez patentu.

Kategoria w towarzystwie, inne województwo

| 13:11 piątek, 20 września 2024 | linkuj wowa113 Ryn to taka sypialnia chyba, baza wypadowa. Bardzo spokojne miasteczko, może w środku sezonu więcej się dzieje. Dla mnie bardzo uboga oferta gastronomiczna :P
wowa113
| 21:31 czwartek, 19 września 2024 | linkuj Fajny wypad i miło mi, że zachęciłem do wypadu mimo, że blisko nie jest. O ile pamiętam jakoś szczególnie Ryn do gustu mi nie przypadł, aczkolwiek byliśmy tam już pod koniec dnia to i może percepcja postrzegania fajnych rzeczy była już mocno ograniczona. A co do zamków to te krzyżackie jakoś nieszczególnie mi podpasowały, wolę nasze, jurajskie :)
| 10:37 piątek, 6 września 2024 | linkuj Kolzwer205 no niby tak, warto, ale póki co, nie zamierzam planować kolejnych tak długich samochodowych wypadów xD
Uff.. myślałam, że znowu mi coś nawala z PBS
| 21:20 czwartek, 5 września 2024 | linkuj Dla takich widoków warto było się przemęczyć samochodem ;)
PBS miał mieć dzisiaj jakieś prace serwisowe, dlatego nie działa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi