Tour de Pologne w Tarnowskich Górach

• Sprzęt Romet
Wtorek, 4 sierpnia 2015 | dodano: 04.08.2015

Dziś wielka atrakcja dla naszego miasta- przejazd kolarzy z Tour de Pologne. W dodatku na Rynku umieścili jedną z premii.
Wszystko pięknie fajnie, super promocja miasta, ale...
-szkoda, że tu wielce promują kolarstwo i w ogóle i w szczególe- a w całym mieście doliczyłam się jednej normalnej (chociaż z dupy wziętej) ścieżki rowerowej (nie trasy, ale ścieżki)- piszę, że z dupy wziętej, bo się zaczyna na rondzie koło Castoramy a kończy na Parku Wodnym.
- ciekawe jak jechali przez krzywą ul. Krakowską... w sumie to tam jeszcze znośnie, ale przez te kocie łby na rynku.. na filmikach ewidentnie widać, że dość mocno zwolnili...

Miałam szczęście, że z okna już co nieco widziałam, a po pracy stanęłam bliżej ulicy. Dziesięć minut czekania na kolarzy i dziesięć minut ich przejazdu (łącznie z całym zapleczem technicznym i tymi co zabezpieczali trasę).
Tour de Polognie- 3. etap TG
Tour de Polognie- 3. etap TG © szczypiorizka

W sumie teraz patrzę, że wrzucałam zdjęcia w odwrotnej kolejności, tzn. pierwsze z czołówką jest przedstawione ostatnie, a peleton i reszta maruderów na samym początku sesji :-P
Ogółem, fajnie, jakaś tam atrakcja, coś się dzieje. Od razu nasuwa mi się instynkt historyka- swego czasu (jeszcze niestety nie wiem, w którym roku, ale się dowiem), przez Strzybnicę jechał Wyścig Pokoju :)