kierunek stawy

Sobota, 22 czerwca 2019 | dodano: 22.06.2019

Mieszkanie jako tako ogarnięte, obiad zrobiony i zjedzony, chwila na drzemkę- krótki szpil na kole.
Media Expert
Media Expert © szczypiorizka

Jeden z charakterystycznych punktów na Strzybnicy- obok Kościoła i Biedronki xD
Szkoda, że już opustoszały i zdewastowany. Z moich informacji wynika, że ciężko będzie z jego rozbiórką- prędzej się sam rozleci. To z powodu jego konstrukcji- nie jestem w stanie tego wytłumaczyć, ale tak łopatologicznie chodzi o to, że aby rozebrać ten budynek, należałoby zacząć od samej góry, piętro po piętrze. Nie można go wysadzić- za blisko drogi i innych zabudowań.
wieżowiec na Strzybnicy
wieżowiec na Strzybnicy © szczypiorizka

Tu pierwszy raz w życiu jechałam windą :-)
Bałam się pierońsko- mam lęk wysokości xD
tam kiedyś była tablica z informacją, że to Z.M. Zamet
tam kiedyś była tablica z informacją, że to Z.M. Zamet © szczypiorizka

jeszcze nie ukradli
jeszcze nie ukradli © szczypiorizka

Jadę dalej. Mijam budynek Egipteki (dawniej Las Vegas).
kiedyś słynna dyskoteka- i te znaki na niebie xD- objawienia
kiedyś słynna dyskoteka- i te znaki na niebie xD- objawienia © szczypiorizka

Kręcę dalej główną. Po kilkunastu minutach wbijam w las. Ogarniam zamknięte szlabany, chyba z powodu wycinki (ale kto będzie w sobotę o 15,30 w lesie drzewa wycinał?).
Jadę nad stawy
staw
staw © szczypiorizka

Miło się jeździ po lesie. Trochę słońce doskwiera, ale lubię upał.
Gdzieś tam pływają sobie łabędzie.
staw
staw © szczypiorizka

Wyjeżdżam na skraju Połomii. Jadę na Rybną, kręcę między domami i wracam do siebie. Chcę nuty podrukować i takie tam inne pierdoły ogarnąć ;]

Kategoria krótki wypad, samotnie

szczypiorizka | 08:39 wtorek, 9 lipca 2019 | linkuj domino83- bardzo innowacyjny pomysł xD
domino83
| 18:12 poniedziałek, 8 lipca 2019 | linkuj Foto rewelka, zwłaszcza nad stawami ;) Co do demontażu budynku to polecam maszyny typu boeing 737, one zazwyczaj tylko wysoko latają więc problemu z rozbiórką od najwyższego pietra nie ma :D
| 14:58 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj miałam dopisać, ze jedna kwestia to rozbiórka a druga to opłacalność ;]
nie wiem, tłumaczyli mi to, ale jak sobie czegoś nie zanotuję to nie pamiętam :P
| 09:57 poniedziałek, 24 czerwca 2019 | linkuj Jest ze stali ? Bo jak tak to sa tzw lonty detonujace, i scinaja stalowe filary bez problemu :)
| 12:43 niedziela, 23 czerwca 2019 | linkuj nie mogą podłożyć ładunków wybuchowych- ten budynek ma specyficzną konstrukcję, która to uniemożliwia
| 10:52 niedziela, 23 czerwca 2019 | linkuj Dla mnie charakterystyczne są te dwa kominy hehe. Co do wyburzenia to fachowcy kładą budynki nawet w centrum aglomeracji bez żadnych problemów lub uszkodzen mienia. Ale wszystko rozchodzi sie o kase. Sa przypadki wlasnie takich recznych rozbiórek podczas których gina ludzie, bo spadli bo cos runelo itp. Ja jestem za tradycyjnym wyburzrniem materiałami wybuchowymi. Zamkneli by ulicę co za problem. Na DSD kiedys tak robili. Odłamki sprzatali z ulicy i heja. Pozdro

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nekzz