Masa Krytyczna

Piątek, 25 października 2019 | dodano: 25.10.2019

Cały dzień czekałam na Masę :]
Pogoda dopisała, więc spokojnie mogłam ruszyć w kierunku centrum TG.
Remont
Remont © szczypiorizka

Na rynku sporo ludzi. Przed startem uczciliśmy minutą ciszy niedawno zmarłego jednego z organizatorów Masy- pana Stefana. Swego czasu pracowałam z nim na Kopalni Zabytkowej. Z turystyką, nie tylko rowerową był za pan brat.
Wg obliczeń, na październikowej Masie Krytycznej stawiła się ponad setka uczestników. Ładnie.
|Kościół Ewangelicki
Kościół Ewangelicki © szczypiorizka

była siedziba Banku PKO
była siedziba Banku PKO © szczypiorizka

98. Tarnogórska Rowerowa Masa Krytyczna
98. Tarnogórska Rowerowa Masa Krytyczna © szczypiorizka

ratusz
ratusz © szczypiorizka

Trasa standardowa- między innymi przez Ohio i Opatowice.
Wszystko pięknie fajnie, ale podczas drogi powrotnej poluzowała mi się śrubka z błotnika. Koniec końców gdzieś mi się zgubiła i musiałam w ręku trzymać przedni błotnik aż do domu :/

Kategoria centrum TG

| 16:28 niedziela, 27 października 2019 | linkuj Roadrunner1984 odnawiają kamienicę. Chyba o tę obok Kościoła Ci chodzi. Bo ten budynek po banku to nie wiem. Mam wrażenie, że od środka coś się remontuje, ale głowy se uciąć nie dam.
| 20:59 sobota, 26 października 2019 | linkuj Co oni tam remontują jak wszystko było ok niedawno :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eddom