jesień, jesień, jesień jak to tak

Sobota, 30 października 2021 | dodano: 30.10.2021

Myślałam, że już mi się nie uda w tym roku wsiąść na rower. A tu taka miła niespodzianka :-)
Najpierw do parku w GCRze.
Drama
Drama © szczypiorizka

rower też podziwia
rower też podziwia © szczypiorizka

Pięknie. Słońce ładnie świeci, wiatru praktycznie nie ma. Momentami nawet mi za ciepło.
w tę stronę
w tę stronę © szczypiorizka

"Od gorąca twych promieni zapłonęły liście drzew.." © szczypiorizka

ładny detal na ławce
ładny detal na ławce © szczypiorizka

Nigdy nie widziałam tych wiewiórek  xD Całe życie człowiek coś ciekawego odkrywa.
Dookoła amfiteatru robi się siłownia. Kilka ciekawych, po raz pierwszy widzianych przeze mnie urządzeń. Fajnie. W przyszłym roku przetestuję urządzenia :D
siłownia na terenie  GCRu
siłownia na terenie GCRu © szczypiorizka

Jadę do centrum miasta. Na Rynku od wczoraj jest niechciany pomnik Jana III Sobieskiego, co sobie podróżuje po Polsce (zamiast być w Austrii).
peregrynacja pomnika Jana III Sobieskiego
peregrynacja pomnika Jana III Sobieskiego © szczypiorizka

Mi się pomnik podoba. Jest ciekawy.

Potem szybka wizyta w sklepie, gdzie kupuję kabel Ethernet do kompa i jadę na górkę koło Chemetu. Zawsze fajne widoki są.
i komina już nie ma
i komina już nie ma © szczypiorizka

Komin wyburzono w sierpniu 2021. Poniżej zrzuty z mego filmiku jak go burzyli. Miałam wyjątkowe szczęście i przez przypadek przejeżdżałam tamtędy, gdy go mieli burzyć.
pamiątka
pamiątka © szczypiorizka

Podejrzewam, że dużo ludzi tak przez przypadek trafiło na tę "atrakcję".
został tylko jeden komin
został tylko jeden komin © szczypiorizka

widok na Hutę Cynku
widok na Hutę Cynku © szczypiorizka

Kategoria centrum TG, samotnie, wokół TG

| 21:34 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Sorka za literówki ale te slowniki......
Utrzymanie takich obiektów tez swoje kosztuje a malo tego ten horyzont widziany z parafii przy Opatowickiej niebawem zamieni sie w plac budowy dróg szybkiego ruchu. Ahh jooo :(
| 16:14 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Roadrunner1984 to fakt, komin był takim punktem orientacyjnym wraz z tym drugim, który wciąż funkcjonuje.
Ja ogółem mam bzika na punkcie budowli przemysłowych, szczególnie budowanych "za Niemca".
| 12:21 wtorek, 2 listopada 2021 | linkuj Ty to masz oko do tych detali i jak zwykle cos ciekawego można zobaczyć na Twoim wpisie.
Muszę odwiedzić tę siłownię, co do jazdy w zimnie to też z biegiem lat ciężko jest mnie wywlec z domu ale jak juz wyjdę to nie żałuję.
Apropos kominu to dla mnie jako stmpatyka rakich budowli krążących sie ze Śląskiem to wielka strata. Co kilka lat znikają takie obiekty które dają rozeznanie w terenie z daleka.
To Taki nieodłączny element Horyzontu tego województwa. Szkoda :(
| 20:41 sobota, 30 października 2021 | linkuj jestem zmarzluchem i to ogromnym. Nie da rady niestety. Za to spacery do lasu jak najbardziej :-) Więc totalnie zimowym kanapowcem nie jestem :D
| 15:46 sobota, 30 października 2021 | linkuj Ładnie Iza, Szkoda że tak ostatnio malutko jeździsz. Polecam Ci małe jesienno/zimowe jazdy, nawet raz w tygodniu, fajna sprawa.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet