kółeczko (trening czy coś takiego)

Sobota, 30 kwietnia 2022 | dodano: 30.04.2022

Po wczorajszej pierwszej dłuższej rajzie w tym roku, moje 4 litery trochę mnie bolały. Uznałam, że muszę mój organizm przyzwyczaić na nowo do siodełka. Mam 2 miesiące na zrobienie jako takiej formy, potem czeka mnie poważna wyprawa (na razie nie napiszę co to będzie) :P
Będę starała się jak najczęściej (chciałabym codziennie, albo prawie codziennie) jakieś kółeczko zrobić. Raz w tygodniu (albo raz na dwa tygodnie xD) jakąś dłuższą, minimum 50 km wyprawę ogarnąć. Jak wyjdzie w praniu, się zobaczy :-)
Dziś na GCR, Laryszów, bokiem Zbrosławic do Wilkowic, przez Miedary i Rybną.
W Wilkowicach i Rybnej- przystanek na ćwiczenia przy siłowni.

Kategoria kółeczko, samotnie, trening czy coś takiego

| 05:11 poniedziałek, 2 maja 2022 | linkuj Marecki raczej tak. Im bardziej ją analizuję, tym bardziej stwierdzam, że muszę się "ogarnąć" xD
Mimo to jestem dobrej myśli :-)
| 20:29 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj W oczekiwaniu na tajemniczą wyprawe to forma musi być tip top :)
| 18:33 niedziela, 1 maja 2022 | linkuj Kolzwer205 dzięki :-)
| 22:37 sobota, 30 kwietnia 2022 | linkuj To trzymam kciuki za pomyślą odbudowę formy ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bbawi