Segiet

Piątek, 22 lipca 2022 | dodano: 22.07.2022

Makalau8 mnie nieświadomie natchnął na tę rajzę. Analizowałam sobie na Stravie trasę jego i tak popatrzyłam, że fajna. Patrzę na mapy.cz i uznałam, że kółeczko mogę sobie zrobić, przy okazji po Segiecie trochę pokręcić.

Mimo gorąca, trochę rowerzystów mijałam. Mi tam upał nie przeszkadza :P Po Alpe Adria, żadne słońce mi nie straszne xD

W Reptach Śląskich przez przypadek natrafiam na nowy mural, który powstał przy szkole. Głupi to zawsze ma szczęście xD W ogóle nie myślałam o tym, by go szukać.

Bardzo ładny, podoba mi się. Zobaczymy, czy dzieciaki nie zniszczą go swoimi bohomazami.

Kategoria wokół TG, samotnie, krótki wypad

| 16:40 niedziela, 7 stycznia 2024 | linkuj Patrzę na główne zdjęcie i wygląda znajomo - hałda popłuczkowa, we wrześniu 2023 odwiedziłem tamte rejony :)
| 15:09 wtorek, 26 lipca 2022 | linkuj mallutky w zeszłym roku poznałam takich ludzi przypadkiem, którzy w Polsce pieszo pokonują fragmenty drogi św. Jakuba. Jest nawet jakaś stronka internetowa, gdzie informują, kiedy będą jaki odcinek pokonywać i że można się dołączyć.
Marecki zapraszam na Górny Śląsk :D jest naprawdę ładnie :P
mallutky
| 18:50 sobota, 23 lipca 2022 | linkuj Zawsze się cieszę jak spotykam żółte strzałki i oznaczenia Drogi św Jakuba. Przypomina mi się moja jazda tym szlakiem. Co roku próbuję przejechać kawałek drogi św. Jakuba - Via Regia. Na razie udało mi się w 2 częściach zrobić odcinek od Piekar Śl do Oławy. W tym roku czas na kolejny etap w stronę Wrocławia i dalej do Środy Śl lub Legnicy.
| 07:29 sobota, 23 lipca 2022 | linkuj Fajne tereny.. U mnie też jest droga Św. Jakuba.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa osise