Kółeczko

Czwartek, 27 lipca 2023 | dodano: 27.07.2023

Miałam sprawę do załatwienia w Zbrosławicach, to wzięłam rower i przez Rybną, Laryszów załatwiłam sprawę. Pogoda ładna to uznałam, że sobie jeszcze pokręcę.
Zamek w Zbrosławicach bez zmian, nic się z nim nie dzieje.

Jadę dalej w kierunku Ptakowic. Z ulicy widzę między innymi samolot- ekspozycję Muzeum Techniki Militarnej. Jeszcze nie miałam okazji tam wstąpić. Trzeba to kiedyś nadrobić

Następnie Repty Śląskie, park na terenie GCR, Ohio. Przy szkole w końcu fotografuję żarówki- jakoś nigdy nie miałam chęci, by skręcić na teren szkoły i je udokumentować :P

Na osiedlu zatrzymuję się, aby sfotografować po raz kolejny ogródek przy DPS.

Zawsze coś fajnego wymyślą.

Kategoria kółeczko

| 19:34 sobota, 29 lipca 2023 | linkuj Tak, DPS ma zawsze ciekawe pomysły na różne okazje przystraja ten ogródek. Podopieczni mają świetnych opiekunów, którzy ich w różny sposób aktywizują.
| 09:49 piątek, 28 lipca 2023 | linkuj Zameczek niezbyt urokliwy.. Ogródek przy DPS za to kreatywny..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiep