Toskania i Umbria rowerem/ cz.5

Czwartek, 2 maja 2024 | dodano: 08.05.2024

Pierwszy maj przywitał nas dużymi opadami deszczu. Odpuściłam jazdę w takich warunkach- dla mnie wyjazd miał być frajdą nie mordęgą. Część uczestników mimo wszystko odważyła się na jazdę w takich warunkach. Reszta spędziła ten czas w autobusie. W tym dniu między innymi zwiedziliśmy Sienę

To tutaj odbywa się słynny wyścig konny dookoła rynku. W katedrze i na ulicach można znaleźć oznaczenia poszczególnych contrad, czyli tak jakby dzielnic miasta.

Koleżanka miała szczęście i podczas przechadzki uliczkami mogła zobaczyć jak jakiś chłopak ćwiczy jakiś układ rzucania flagą.
Innym miasteczkiem, które odwiedziłam bez roweru to San Gimignano- czyli średniowieczny Manhattan

Drugi maja też nie zapowiadał się ciekawie, ale większość z nas już była nastawiona bojowo, by mimo to przejechać rowerem trasę. Szlak biegł następująco: Sovoana, Pitigliano, Sorano, San Quirico, La Burca, Gradoli, Bolsena i Jezioro Bolsena.
Ubiór konkretny na tę okazję :P

Czy ktoś dostrzegł miszcza drugiego planu? To drugi przewodnik, który jechał większość dni w japonkach.. osobiście nie pochwalam tego, ale podobno nie zaliczył ani jednej gleby (nawet, gdy któregoś dnia kierownica złamała mu się na pół- dosłownie!! Resztę trasy przejechał wtedy trzymając się tylko jedną ręką- w japonkach jadąc między innymi po serpentynach w dół O_o ).

Z każdym kilometrem powoli się przejaśniało.

Tu jeden mural jeszcze złapany w autobusie przeze mnie

A tu ciekawa forma street artu- plakat, złapany przez jednego z uczestników :-)

Nad Jeziorem Bolsena trochę wiało- nikt się nie kąpał (mimo, że w ofercie wyjazdu była taka możliwość :P)

Jeszcze jeden mural z nie rowerowego dnia:

Kategoria murale, Toskania i Umbria

| 20:50 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Bardzo klimatyczna ta uliczka z szóstego zdjęcia :) Przewodnik twardy, ja bym chyba nie wytrzymał takiej jazdy w japonkach, bo przy miękkim obuwiu na rowerze to jest podwójny trening :)
| 17:57 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Marecki sztuka uliczna jest niesamowita :-) Bardzo mnie wciągnęła. Podejrzewam, że gdybym miała inne social media to byłabym bardziej w tym temacie oblatana i więcej ciekawych rzeczy znalazła zarówno "u siebie na podwórku" jak i dalej, ale i tak uważam, że sporo udaje mi się znaleźć i dowiedzieć :-)
| 00:02 czwartek, 9 maja 2024 | linkuj Kawał jeziorka.. Lubisz te murale, nie ma co :)
Uśmiech na twarzy mimo nieciekawej pogody wciąż jest, oby do końca :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw