Strzybnica-Kamieniec

Niedziela, 17 lipca 2011 | dodano: 17.07.2011

Zabrałam dziś się z koleżanką na rowery, z czego bardzo jestem zadowolona-> kogoś udało mi się namówić na 2-godzinny wypad. No i pojechałyśmy Miedary, Wilkowice, Zbrosławice i Kamieniec. A potem spowrotem, bo na 19 byłyśmy umówione na siatkówkę.
Jazda przyjemna, jak na mnie i pewnie Basię też długa trasa:P
Próba dostania się na teren ośrodka leczniczo-rehabilitacyjnego
\ /

Ośrodek dla dzieci w Kamieńcu © szczypiorizka

skończyła się spotkaniem z kozami
\ /
koza © szczypiorizka

Kozy były chyba zadowolone z naszego spotkania, bowiem aktywnie zaczęły zdradzać swoje zainteresowanie naszymi osobami głośno i dobitnie becząc :D

Kategoria w towarzystwie

djk71
| 19:56 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Myśmy byli wcześniej. Niestety zwykle się mija sporo osób,a dopiero potem z blogów się człowiek dowiaduje, że to był ktoś z BS :(
| 19:50 środa, 20 lipca 2011 | linkuj ja w trasie byłam między 17 a 18.30 :P w Kamieńcu koło 17.30. Jakiś tam rowerzystów widziałyśmy ;)
djk71
| 06:51 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Momentami przez podobne okolice jechaliśmy, tyle, że my chyba wcześniej...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa otaja