Tarnogórska Masa Krytyczna i nie tylko

Piątek, 29 lipca 2011 | dodano: 29.07.2011

Pierwsze uczestnictwo w Masie Krytycznej :) Świetna sprawa, super inicjatywa no i szczytny cel -> by w końcu zainteresowano się nami, rowerzystami i machnęli jakie ścieżki rowerowe. Jak na razie by takową trasę wytyczyli na Zalew Nakło- Chechło.

tarnogórska masa krytyczna © szczypiorizka

liczba uczestników-> 120
fragment Kościoła Ewangelickiego © szczypiorizka

Fantastycznie to wyglądało, gdy taka chmara ludu na dwóch kółkach przejechała po centrum TG, najpierw jedno rondo a potem te drugie, remontowane. Oczywiście nie obyło się bez niezbyt sympatycznych min kierowców czterech kółek, no ale mieli pecha :P
nad zalewem Nakło-Chechło © szczypiorizka

Nad Zalewem zebraliśmy się by podpisać petycję w sprawie utworzenia owej ścieżki, co z tego wyniknie, zobaczymy ;]
Następna już 11 września ;)
A właśnie, bo obiecałam mej best kumpeli, że ją uwiecznię na blogu :D
Nim zawitałam na rynek, karnęłam się na rowerze razem z Agnieszką na basen, na szczęście udało mi się ją namówić, by nie wracała do domu, tylko by ze mną się przejechała na Masę :p nie żałowała (ponoć).