na Mikołeskę

Wtorek, 20 kwietnia 2021 | dodano: 22.04.2021

Jakoś nie idzie mi ten rozruch po zimie. Paskudna pogoda dominuje, w ciągu tygodnia sporo pracy no i stety albo niestety też kilka innych hobby na tapecie mam :D
Wybrałam się na Mikołeskę, by taką pętlę zrobić. Najpierw na Pniowiec i lasem a drogę powrotną asfaltem (który jest niczym na autostradzie, bez żadnych dziur... jeszcze)
w końcu jakoś to wygląda
w końcu jakoś to wygląda © szczypiorizka

coraz bardziej zielono
coraz bardziej zielono © szczypiorizka

mokro wokoło
mokro wokoło © szczypiorizka

nad gazociągiem będą rosły nowe drzewka
nad gazociągiem będą rosły nowe drzewka © szczypiorizka

Wyjeżdżając z lasu przeżyłam szok, znowu się pojawiły nowe zabudowania. Dość sporo jak na takie zadupie.
to jest bocian :-)
to jest bocian :-) © szczypiorizka

Kategoria wokół TG, samotnie

| 20:23 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Porównując nas a Ciebie to wiecej , ale.w.perspektywie naszych rocznych kilometrów z ubiegłych lat to słabiutko.
| 14:43 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Roadrunner1984 , Kolzwer205 , ale i tak na pewno sporo więcej mieliście jakiś wypadów rowerowych ode mnie :P
Roadrunner1984 żadne nowe, stare hobby, ale więcej uwagi na nie skupiam ;-)
| 10:19 piątek, 23 kwietnia 2021 | linkuj Tegoroczna wiosna jest bardzo kapryśna, a prawdziwie wiosenna pogoda nie chce tak na prawdę przyjść. Sam też pod względem rowerowym odczuwam spory niedosyt w porównaniu do poprzednich lat.
| 20:55 czwartek, 22 kwietnia 2021 | linkuj Nie Ty jedna masz problem z tym rozruchem. Groszy rok i trudno, bywa.
Ciekawe jakie to hobby nowe masz ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa scsie