po lesie

Wtorek, 22 czerwca 2021 | dodano: 23.06.2021

Ciepło, duszno, nie chce się jeździć. Mimo to korci mnie, ruszam na krótką włóczęgę po lesie.
inny niebieski mostek
inny niebieski mostek © szczypiorizka

zielono
zielono © szczypiorizka

niebieski mostek,fragment
niebieski mostek,fragment © szczypiorizka

Jakoś tak bez specjalnego planu, póki jestem w ruchu, jest fajnie. Jak tylko na chwilę przystawałam, od razu gnidy komarowe się do mnie pałętały.
Wyjeżdżam tuż przy sowickim poligonie, kręcę się w kierunku na dawno nie uczęszczaną ulicę, by wyjechać koło Olesia.
Oleś i Złomowisko
Oleś i Złomowisko © szczypiorizka

Powrót trochę ul. Grzybową, by następnie znowu wjechać do lasu.
genialne
genialne © szczypiorizka

Kategoria krótki wypad, samotnie

| 23:18 niedziela, 27 czerwca 2021 | linkuj Motyw ze spodniami znany ale sobie bym tego nie postawil hehehehheh
| 15:01 czwartek, 24 czerwca 2021 | linkuj Kolzwer205 właśnie specjalnie nie chciałam się "dusić" w smrodzie Offa czy innego tego typu specyfiku
Marecki raczej są ino kaczki. Kiedyś były łabędzie, ale nagle zniknęły. Nie mamy tu ptaków typu rybitwy, czaple etc. Co najwyżej bociana białego przelatującego nad stawami :P
| 23:20 środa, 23 czerwca 2021 | linkuj Z dobrym sprayem na komary miło w takich miejscach :)
| 18:55 środa, 23 czerwca 2021 | linkuj Staw ma spory ptasi potencjał :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie