kółeczko na Ptakowice

Wtorek, 17 maja 2022 | dodano: 17.05.2022

Udało mi się dziś zorganizować taką trasę, gdzie kilka fajnych podjazdów do "treningu" miałam-> przed Ptakowicami, w Ptakowicach, w Reptach Śląskich oraz na Wyszyńskiego w kierunku centrum TG
Na GCR poćwiczyłam sobie na siłowni.
kolejny mural w mieście
kolejny mural w mieście © szczypiorizka

W sobotę 14 maja była Noc Muzeów. U nas na mieście otwarto wystawę poświęconą dawnym Zakładom Przemysłu Odzieżowego.
Fotka z dnia zwiedzania:
fragment wystawy o Tarmilo
fragment wystawy o Tarmilo © szczypiorizka

W miejscu, gdzie kiedyś były budynku zakładu, obecnie jest parking. Na szczęście znalazło się miejsce na postawienie oryginalnej bramy (gdzie ją skitrali do tego czasu?!)
brama Tarmilo
brama Tarmilo © szczypiorizka

notatka o Tarmilo
notatka o Tarmilo © szczypiorizka

Nieskromnie napiszę, że miałam niewielki udział w budowaniu tej wystawy. Przekazałam muzeum guziki z logiem Tarmilo- mama pracowała niegdyś w tej szwalni. Muzeum przez jakieś dwa lata zbierało materiały do tejże wystawy :-)

Kategoria centrum TG, krótki wypad, samotnie, trening czy coś takiego

szczypiorizka | 06:41 czwartek, 19 maja 2022 | linkuj U mnie na mieście są trzy na krzyż.
W Katowicach jest ich dużo, jak będę miała okazję to znowu będzie o nich wpis (zawiesili mi pociąg do tego miasta, a na kole tam jadę jakieś 2,5 godziny+ kolejne 2 na jazdę+ powrót= pół dnia z głowy-> czyli muszę sobie zorganizować dobrze dzień, by wyruszyć)
Bardzo lubię murale, bardzo ciekawa forma sztuki. Sprawiają, że brzydka ściana jest ładna :P
| 17:39 środa, 18 maja 2022 | linkuj Fajna historia z Tarmillo. Murale to u Ciebie chyba chleb powszedni..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei