na granicy z woj. opolskim

Wtorek, 31 maja 2022 | dodano: 31.05.2022

Dziś więcej czasu, to postanowiłam zrobić kółko, które sobie narysowałam :P Nawet udało mi się ślad wsadzić do dobrego folderu, że Garmin go widział xD
Inna sprawa, że ciągle, aż do Mikołeski (bo tam mniej więcej zaczęłam rysować), oznajmiał mi, że źle jadę i trasa biegnie kajś indziej.
W lesie, między Mikołeską a Kotami- też pokazywał mi, że ślad biegnie równolegle (tu wydaje mi się, że różnica wynika z map wgranych do Garmina, a tych, na których rysowałam ślad- to jest do opanowania, tak myślę).
mostek
mostek © szczypiorizka

Do Kielczy jechałam dokładnie według śladu.
Fajna trasa między Krupskim Młynem a właśnie Kielczą- biegnie praktycznie wzdłuż Małej Panwi :-)
Mała Panew
Mała Panew © szczypiorizka

Panie błogosław ziemi kielczańskiej
Panie błogosław ziemi kielczańskiej © szczypiorizka

W Kielczy- kalkuluję ile czasu może mi jeszcze mniej więcej zająć jazda dokładnie wg tego co sobie narysowałam- chciałam dojechać aż do Żędowic xD
No cóż, innym razem. Wyłączam nawigowanie w Garminie- postanawiam jechać polami do Świbia.
wiatraczki
wiatraczki © szczypiorizka

Nie jest źle, fajnie się jedzie. Znośna ścieżka polna, między uprawami. Obok mnie wiatraki ;-)
w drodze na Świbie
w drodze na Świbie © szczypiorizka

krzyż w Świbiu
krzyż w Świbiu © szczypiorizka

sesja zdjęciowa
sesja zdjęciowa © szczypiorizka

Nie mogłam się powstrzymać od krótkiej serii zdjęć z wiatrakami.

Ponownie, po co kupowałam statyw (miałam sakwę ze sobą)-> skoro statywem była albo kierownica, albo bagażnik xD
to znowu ja xD
to znowu ja xD © szczypiorizka

Nie podeszłam pod sam wiatrak, ale słuchałam jak silnik się włącza i powoli obraca łopaty w inną stronę.
blisko
blisko © szczypiorizka

Urząd Gminy Wielowieś
Urząd Gminy Wielowieś © szczypiorizka

W centrum Wielowsi, podjeżdżam pod siłownię- trzeba było przetestować urządzenia :D
musiałam poćwiczyć xD
musiałam poćwiczyć xD © szczypiorizka

Potem fotka przy byłej synagodze.
tu była synagoga
tu była synagoga © szczypiorizka

Sprawdzam, czy włosy mam dobrze ułożone i jadę na Świniowice, Tworóg, Brynek.
selfie
selfie © szczypiorizka

internat Technikum Leśnego
internat Technikum Leśnego © szczypiorizka

Ładny wypad o zabarwieniu treningowym :-)

Kategoria dalej od TG i okolic, inne województwo, kółeczko, samotnie, trening czy coś takiego

| 14:53 środa, 8 czerwca 2022 | linkuj Kolzwer205 dzięki :-)
| 01:33 środa, 8 czerwca 2022 | linkuj W Kielczy byłem chyba ze cztery lata temu, wtedy ścieżka wzdłuż Małej Panwi już była i pamiętam, że to jeden z ładniejszych odcinków w okolicy.
Ekstra fotorelacja z trasy!
| 15:56 czwartek, 2 czerwca 2022 | linkuj Marecki tak, są kajaki na Małej Panwi i to dość popularne, niestety ostatnimi czasy słyszałam, że niski poziom wody to i trochę gorzej się pływa.
Co do Technikum, a raczej jego internatu, całe szczęście że się ostał (powiem, że w środku nawet całkiem nieźle wygląda), bo niestety po wojnie była "moda", że co poniemieckie to bee- trzeba zniszczyć.
| 15:44 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj SIę Izka rozkręciła :)
U mnie też jest technikum leśne, choć budynek nie taki ładny. swoją drogą niewiele ich w Polsce. O Małej Panwi słyszałem że rzeczka idealna na kajak.
| 14:01 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj wowa113może akurat miałam szczęście i było w miarę skoszone i rozjeżdżone przez traktory. W sumie to niewielki odcinek jest trawiasty, sporo tam już takiej ubitej ziemi jest.
wowa113
| 07:15 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj Świetnie, dystansik też niczego sobie :). Myślałem, że ponarzekasz na tą dróżkę między Kielczą a Świbiem - ja tam kiedyś nieźle się namęczyłem żeby powyciągać trawę z napędu :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd