Pętla z cisem Donnersmarcka

Poniedziałek, 30 maja 2022 | dodano: 31.05.2022

Dopiero po 17 mogłam ruszyć swoje cztery litery. Postanowiłam przejechać się szlakiem Pętli z cisem Donnersmacka.
Pomnik przyrody
Pomnik przyrody © szczypiorizka

kładka nawet się znalazła
kładka nawet się znalazła © szczypiorizka

Postarali się. Bardzo ciekawie to wygląda. W końcu bez problemu trafi się na owe drzewo. Nie, to co w poprzednich latach
stanica
stanica © szczypiorizka

Kusiło mnie, by skręcić na Stanicę Myśliwską (duży, wyraźny znak), ale miałam inne plany- bardziej około treningowe, niż krajoznawcze.
Na Mikołesce, udało mi się znaleźć lokalizację nowej knajpy- trzeba będzie przy okazji ją zaliczyć.
nowa knajpa- bar do zaliczenia
nowa knajpa- bar do zaliczenia © szczypiorizka

Bowiem niestety u Pani Irenki już obiadów nie będzie :-(
Oczywiście ogródek nadal funkcjonuje, tu się nic nie zmieniło :-)

Kategoria kółeczko, samotnie, trening czy coś takiego, wokół TG

| 14:53 środa, 8 czerwca 2022 | linkuj Kolzwer205 polecam, Kalety pieronem się chwalą, że są przyjazne rowerzystom i ciągle coś rozbudowują
| 01:28 środa, 8 czerwca 2022 | linkuj Będę musiał kiedyś zaliczyć ten pomnik przyrody, może nawet na lipcowym urlopie, więc cieszy poprawa szlaku do niego ;)
| 13:58 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj wowa113 z cisem to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyli. Przecież ile ja się go naszukałam, żeby się skapnąć o które drzewo chodzi.
wowa113
| 07:23 środa, 1 czerwca 2022 | linkuj Fajnie to zrobili z tym cisem, a na rancho trzeba będzie zajrzeć, może dla gadułki będzie coś ciekawego :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bokim