krótkie, wietrzne kółeczko

Sobota, 28 maja 2022 | dodano: 28.05.2022

Wczoraj pojechałam na siłownię poćwiczyć. Dziś, pogoda miała być w miarę ok. Chciałam pojeździć po Bytomiu, mając zapisany ślad w Garminie, ale okazało się, że coś nie chciał mi go znaleźć (chyba serio muszę przeczytać tę instrukcję i pooglądać filmiki na YT).
Pojechałam na Radzionków- myślałam, że dojadę do Kopca Wyzwolenia, ale tak wiało, że szkoda gadać. Jeszcze te ciężkie, ciemne chmury. Nope. Jadę do domu.
Rondo Żołnierzy Radiotechników
Rondo Żołnierzy Radiotechników © szczypiorizka

kurzi cygaryta
kurzi cygaryta © szczypiorizka

SP nr 1 w Radzionkowie
SP nr 1 w Radzionkowie © szczypiorizka

wieża Kościoła pw. św. Wojciecha w Radzionkowie
wieża Kościoła pw. św. Wojciecha w Radzionkowie © szczypiorizka

Kategoria kółeczko, samotnie, trening czy coś takiego, wokół TG

szczypiorizka | 06:18 poniedziałek, 30 maja 2022 | linkuj Kolzwer205 ogółem raczej czytam instrukcje- w przypadku Garmina, to 3/4 stron dotyczy funkcji związanych z treningami, jakimiś interwałami i innymi pierdołami. Ja raczej ino potrzebuję instrukcję związaną z wrzucaniem śladów gps do niego (wiem, że po prostu wrzucam do złego folderu te ślady, dlatego potem ich nie widzę na urządzeniu).
| 21:59 niedziela, 29 maja 2022 | linkuj Ciekawe ujęcia z przejażdżki ;)
Osobiście bez przeczytania instrukcji chyba nie zabrał bym sprzętu na wycieczkę, zeżarła by mnie ciekawość do czego jest dokładnie każda funkcja. Ja jednak już tak mam, że czytam wszystkie instrukcje...bo lubię :))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakh