Velo Czorsztyn, brakujący zamek w Czorsztynie

Sobota, 10 czerwca 2023 | dodano: 12.06.2023

Sobota, znowu taka niepewna. Mimo to decydujemy się na jazdę w kierunku zamku Czorsztyn. Dupa wołowa ze mnie, zamiast skrótem poprowadzić rower, to szliśmy z nimi (wg Stravy) około 19 minut dość mocno pod górę.. ja pierdziele xD
Zamek, jak to zamek, kupa kamieni i ładne widoki :P

Drogę powrotną już ogarnęliśmy skrótem, w którym i tak prowadziliśmy rowery, ponieważ to była taka błotnista wąska ścieżka, którą szli również piesi. Ale za to możemy powiedzieć, że pokonaliśmy (nieważne jak) tak zwany "czorsztyński test dla starych dziadków" (wg Stravy) xD
Następne dni upłynęły pod znakiem jazdy autem do term i na spływ Dunajcem ;-)

Długi weekend jak najbardziej udany, mimo, że pogoda miała być nie za bardzo dobra. Mniej więcej udało się nam uniknąć jazdy na rowerach w ciężkim deszczu ;-)

Kategoria Velo Czorsztyn, w towarzystwie

| 14:28 czwartek, 15 czerwca 2023 | linkuj Marecki tak, widoki były świetne, mimo, że bywało, że niebo było zachmurzone :-) na szczęście podczas około 2,5 godzinnego spływu nie padało :D
| 12:42 czwartek, 15 czerwca 2023 | linkuj Ślicznie, i ten widok na Trzy korony z poziomu Dunajca :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sajaj