Mikołeska+ muzyka na wagę

Niedziela, 27 sierpnia 2023 | dodano: 27.08.2023

Rano najpierw autem na granie na odpuście z orkiestrą w Orzechu. Po Mszy dwa marsze i do domu :P
Po południu krótka rajza na Mikołeskę, na początku trasy spotkałam znajomego i tak razem dobrnęliśmy do knajpy, gdzie poznaliśmy pewne, sympatyczne  małżeństwo z TG. Rozmowa oczywiście zeszła na rowery (gravele) i wycieczki rowerowe :-) Dzięki ojcu, który dojechał jakiś czas po mnie, na stoliku już zimny Leszek na mnie czekał :P
Pod wieczór, tym razem ja się zmieniłam w melomana i znowu pojechałam  (rowerem) na trzeci, ostatni już koncert z serii Muzyka na wagę i miałam okazję posłuchać między innymi jak niesamowicie brzmi śpiew ariowy. Czy jak to tam fachowo nazwać. Bee Gees na smyczkach też dawało radę xD

Kategoria kółeczko, krótki wypad, w towarzystwie, wokół TG

| 18:39 czwartek, 31 sierpnia 2023 | linkuj Marecki uu trochę dawno. Może po prostu nie ma już takiego koncertu , który by Ci powiedział -> "idź na mnie" ? :P
Od razu gadam-> nie przemawia do mnie hasło, że samemu to głupio, ja kilka razy byłam sama na koncercie, w tym na koncercie w Spodku, więc już trochę taki konkret pod względem lokalizacji i tego co tam było grane :P
| 19:04 środa, 30 sierpnia 2023 | linkuj Ostatni raz na koncercie byłem w latach 90, Pearl Jam w W-wie :)
| 17:00 poniedziałek, 28 sierpnia 2023 | linkuj Tak, udało się fajnie spędzić ten dzień. Szczególnie jestem zadowolona z wieczornego koncertu. Bardzo lubię Śląskich Kameralistów :-)
gizmo201
| 07:06 poniedziałek, 28 sierpnia 2023 | linkuj Widzę, że aktywnie. Można by pomyśleć o tej ustawce planowanej hmm
mallutky
| 22:00 niedziela, 27 sierpnia 2023 | linkuj Miło i aktywnie spędzona niedziela :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla