mordo czyń dobro

Sobota, 21 października 2023 | dodano: 21.10.2023

Jestem pozytywnie zaskoczona taką ładną pogodą pod koniec października :-)

Coś tam postanowiłam pokręcić. Plany były inne, ale w sumie dałam się ponieść hasłu-> kaj rower powiezie.
Trochę mokro, na terenach okołoleśnych dodatkowo błoto, ale bez wiatru, to można kręcić.

Podjechałam pod Kanion Tarnogórski, ale nie zjeżdżałam, dolomit to paskudna skała, syfi niesamowicie i potem niektóre plany ciężko usunąć.
Na zdjęciu tego nie widać, ale ta dziura jest bardzo duża, dorosły człowiek cały tam wejdzie. Ostatnio, gdy tu byłam, to było mniejsze. Podłoże pracuje

Na ul. Częstochowskiej widać już tunel rowerowy. Ciekawe kiedy go otworzą.

Kategoria kółeczko, trening czy coś takiego, wokół TG

mallutky
| 20:41 poniedziałek, 30 października 2023 | linkuj Tyle razy obok przejeżdżałem a nigdy tam nie trafiłem. Trzeba to wkrótce naprawić :)
| 18:31 sobota, 21 października 2023 | linkuj Marecki to tylko fragmencik, u góry stałam. Pięknie jest na dole, tylko pierońsko pozarastane no i jak wspomniałam, mokro, a dolomit bardzo brudzi ciuchy i potem plamy zostają
| 17:20 sobota, 21 października 2023 | linkuj kapitalny kanion, trochę jak Blue John w stanie Utah :)
Pogoda dopisała i u mnie, sympatyczna sobota :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep