Toskania i Umbria rowerem/ cz. 3

Poniedziałek, 29 kwietnia 2024 | dodano: 08.05.2024

Trzeci dzień rowerowy. Trasa wiodła przez: Castel Viscardo, Bardano, Orvieto Scalo, Orvieto, Corbara, Baschi, Stazione di Castiglione, Castiglione in Teverina.
Piękna pogoda jeszcze się utrzymywała. Śliczne widoczki, nawet na szybko jakiś mural wpadł.

Fakt, czasami trudno było się zatrzymać, by zrobić jakieś zdjęcia- czas nas gonił. Coś za coś, niestety taki urok jazdy w dużej grupie przy zorganizowanej wycieczce. Czy bardzo żałuję tego- w sumie nie- ile można robić zdjęć ^^ a potem problem z wybraniem tych, które trafią do fotoksiążki :P

Tak dużej ilości jazdy rowerem po serpentynach w górę i w dół nie miałam jeszcze nigdy (piszę jako o całości wyjazdu). Nie wiem czy już wspominałam przy wcześniejszych wpisach-> mój rekord zjazdu to jakieś 50 km/h -> ledwo na oczy widziałam mimo założonych okularów, tak mi łzawiły xD Standardem był zjazd przy prędkości około 30 km/h mając zaciśnięte klamki na hamulcach (przypominam mam V-Brake- dały radę :P)
W Orvieto mamy okazję zwiedzić piękną katedrę

Dodatkowo poszłam z koleżanką zwiedzić studnię św. Patryka. O matko, jakie niesamowite miejsce. Bardzo je polecam.

Podczas dalszej jazdy udało mi się zatrzymać i zrobić zdjęcie tamy w Corbarze (na rzece Tybr)

Natomiast koty- to bardzo powszechny widok we włoskich miasteczkach. Były wszędzie, na ulicach, czy też restauracjach.

Inne rowerowe akcenty też towarzyszyły nam na trasie

Kategoria murale, Toskania i Umbria

| 20:40 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Okazała katedra, a studnia faktycznie robi wrażenie :)
Podjazdy dobra rzecz, wiem to po sobie, jak pojeżdżę na jurze później tak jakoś łatwiej nawet do pracy się dojeżdża :))
| 20:40 piątek, 10 maja 2024 | linkuj Marecki też tak myślę, że te podjazdy przynajmniej w tym roku mi wyjdą na dobre :-)
| 23:57 środa, 8 maja 2024 | linkuj Ciekawa katedra. Murale w porównaniu do tych co pokazywałaś na swoim blogu nie mają nawet podjazdu. Przydadzą Ci się te podjazdy na dalsze rowerowe lata :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyli