Toskania i Umbria/cz.2

Niedziela, 28 kwietnia 2024 | dodano: 07.05.2024

Drugi rowerowy dzień rozpoczęliśmy jazdą spod hotelu.
Miasteczka mijane po drodze: Montallese, Porto, Lago di Chiusi, Vaiano, Sanfatucchio, Panicarola, Sant Arcangelo, San Feliciano, Torricella, Passignano Sul Trasimeno.
Wiedziałam, że będą górki, ale nie spodziewałam się, że trasa (przez wszystkie dni) będzie tak bardzo wymagająca. Ślady gps dostępne na Stravie, jakby co ;-)

Słońce nieźle grzało. Trasa pod względem nawierzchni zróżnicowana- szutry, asfalt, pola, ruchliwe ulice, małe miasteczka. Do wyboru do koloru.

Piękne aleje cyprysowe, od razu przypominały mi "Gladiatora" ^^

Niestety, ten dzień nie dla wszystkich uczestników był udany. Mimo natychmiastowej pomocy udzielonej przez współuczestników, a później przez personel medyczny- jeden z rowerzystów umarł na trasie. Prawdopodobnie serce nie wytrzymało dużego wysiłku (+duże słońce).

Kategoria Toskania i Umbria

| 20:41 piątek, 10 maja 2024 | linkuj Marecki tereny genialne. Bardzo malownicze. Ciężko mi było uchwycić choć fragment tego piękna
| 23:51 środa, 8 maja 2024 | linkuj Byłem kiedyś na Pielgrzymce Pieszej do Częstochowy, też mi się dwójka współpielgrzymów zawinęła. Akurat tam winne były temperatuyry. Przykra sprawa, ale to życie. Tereny świetne..
| 18:04 środa, 8 maja 2024 | linkuj Kolzwer205 Trudno powiedzieć co było dokładną przyczyną śmierci. Można gdybać czy to warunki pogodowe, czy zbyt duży wysiłek etc. Faktem było, że do końca dnia niezbyt miło się jechało.
| 08:33 środa, 8 maja 2024 | linkuj Tereny z pewnością bardzo ciekawe :)

Smutno zakończył się ten dzień, pewnie też wpłynęło to trochę na morale współuczestników.
Niestety, jazda w grupie nie wszystkim służy, bo albo nie da się zatrzymać, tam, gdzie się chce, albo właśnie tempo jazdy przewyższa możliwości fizyczne uczestnika....

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acaja