Toskania i Umbria rowerem/cz.1

Sobota, 27 kwietnia 2024 | dodano: 07.05.2024

Udało się. W kolejna rowerowa podróż przede mną. Zbiórka 25 kwietnia w Katowicach. Ponad 30 uczestników. Pewna doza niepewności, co to będzie, z kim będę miała okazję jeździć po Włoszech, czy pogoda dopisze (zapowiadało się średnio).

Cała noc w busie. Nad rankiem docieramy do Padwy. Jeszcze bez rowerów- okazja do krótkiego zwiedzenia tej miejscowości.

Pod wieczór dotarliśmy do Chianciano Terme, które stało się naszą bazą na kolejne dni.
27.04. zaczynamy konkretną rowerową podróż. Najpierw autobus zawiózł nas z rowerami do Asyżu. Ponownie, krótki czas wolny na wizytę w Bazylice Św. Franciszka, skąd już na rowerach zaczęliśmy przemierzać kolejne miasteczka: Capodaqua, Spello, Budino, Bevagna, Cannara, Passagio, Torgiano.

W Bevagnie odbywał się jakiś festiwal. Załapaliśmy się na występ średniowiecznego błazna.

Oczywiście moje czujne oko wypatrywało murali i innych ciekawych elementów sztuki ulicznej, niestety nie zawsze miałam możliwość się zatrzymać i zrobić zdjęcie.
Poniżej Allesio-B, artysta z Padwy.

I dwa inne nieznanego autorstwa.

Kategoria murale, Toskania i Umbria

| 20:38 piątek, 10 maja 2024 | linkuj Marecki decydując się na taki wyjazd wiedziałam na co się piszę. Sama na pewno bym nie pojechała, nie byłabym w stanie takiego wyjazdu sobie zorganizować. Jasne, trochę też mi szkoda, ale w tym czasie mogłam siedzieć na dupie w domu i ewentualnie pojeździć gdzieś po okolicy ;-)
| 19:03 środa, 8 maja 2024 | linkuj Fajna sprawa z wycieczką, ale raczej jako rowerowy samotnik nie odnałazłbym się w takiej dużej grupie. Poza tym podobnie jak Hubert wkurzałoby mnie to że nie oglądam tego co chce. Ale co kto lubi. Udanej wyprawy.
| 18:06 środa, 8 maja 2024 | linkuj Kolzwer205 no tak, za mało czasu było na dokładniejsze obejrzenie ciekawych miejsc, ale wtedy to wyjazd by miał łącznie nie 11 dni a jakieś 21 xD Dla mnie na przykład wyjazd dał to, że wiem, iż Florencja jest fajna i potrzeba co najmniej 3 dni na jej zwiedzenie+ dużo wcześniejszą rezerwację biletów do muzeów xD
| 07:50 środa, 8 maja 2024 | linkuj Ciekawa opcja taka zorganizowana wyprawa, mnie jednak chyba przeszkadzało by to, że wiele interesujących dla mnie obiektów trzeba by pomijać jadąc w grupie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zwina