po rower z serwisu

Poniedziałek, 15 kwietnia 2024 | dodano: 16.04.2024

W końcu mam swój rower, którym mam zamiar jechać na majówkę. O ile hamulce (poczciwe, pierońskie V-Brake, których sama nie umiem regulować O_o) są igła, to coś dziwnie jadą mi przerzutki, które też były regulowane (wymieniona kaseta, łańcuch).. no cóż, zobaczymy, mam nadzieję, że uda się na krótką przejażdżkę w jakieś okienko pogodowe wyskoczyć i bliżej się temu przyjrzeć.

Kategoria centrum TG

mallutky
| 22:45 poniedziałek, 22 kwietnia 2024 | linkuj Udanych wojaży w czasie majówki, życzę żeby pogoda dopisała
| 10:27 piątek, 19 kwietnia 2024 | linkuj P.S. kolejne-> podjechałam na szybko z rowerem i mi poprawili przerzutki ;-)
Mogę z czystym sumieniem i gotowym rowerem jechać na majówkę :D
| 10:26 piątek, 19 kwietnia 2024 | linkuj Tak wiem satysfakcja jest ogromna- mam tak, gdy sama w swoim samochodzie potrafię wymienić żarówkę do świateł mijania z przodu :D Z tego jestem dumna. Jakby ktoś miał Citroena C3 ze starszej generacji to służę pomocą xD
| 10:24 piątek, 19 kwietnia 2024 | linkuj Marecki z chęcią, naprawdę, wierz mi, próbuję, ale kiepsko mi to idzie. Na pewno wiesz, że oglądając filmiki z YT i potem co chwilę szukanie na klawiaturze i klikanie stop i potem grzebanie w rowerze nie jest komfortowe (nie mówiąc już o tym, że trochę ee przygotowanie stanowiska serwisowego może być niezłym kombinowaniem u mnie, jeśli mam mieć pod ręką kompa/telefon)
Wiele razy próbowałam już regulować hamulce V-brake i w 3/4 przypadków kończyło się to tym, że mocno zdenerwowana wykręcałam całkowicie hamulce z roweru. Nie wychodzi mi to i tyle. Tak wiem- to gańba, najprostsza rzecz do roboty. Dobrze, że aby dętkę potrafię wymienić :P
Szukałam jakiś "stacjonarnych" możliwości nauki. Czasem coś w Warszawie bodajże robią. Pytałam lokalnie w serwisie, to "noo może coś by się wymyśliło, ale głęboką zimą jak nie ma roboty zbytnio"- gdy dochodzi co do czego, to nie ma czasu.
| 20:21 czwartek, 18 kwietnia 2024 | linkuj Iza zachęcam do nauki samodzielnego serwisu. Nawet nie wiesz jaka to satysfakcja :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwowa