Świerklaniec

• Sprzęt Kross Esker 5.0
Piątek, 10 maja 2024 | dodano: 10.05.2024

Nie potrafię się zebrać w sobie, by umyć rower wyprawowy. Czeka na swoją chwilę. Dobrze, że mam drugi xD

Dość fajnie mi się jechało. Mimo lekkiego chłodu. Nad stawem sesja zdjęciowa, bo przywiozłam sobie pamiątkową koszulkę z Toskanii ^^ Jest mega śliczna i bardzo wygodna, super materiał :-)

Standardowo szukam innej trasy powrotnej. W sumie nigdy przez sam Świerklaniec nie przejeżdżałam. To był dobry pomysł :P

W TG mam też okazję przejechać tunelem pieszo-rowerowym :-)

Kategoria kółeczko, krótki wypad, murale

| 09:10 wtorek, 14 maja 2024 | linkuj Idziesz w foto przyrody :)
| 06:51 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj Kolzwer205 tu akurat ten nowy, gravel to sobie przecieram szmatką po każdej jeździe, bo szybko się kurzy :P na razie nie ma większych zabrudzeń na nim więc jest luz, ale wyprawowy to katastrofa xD mam ziemię włoską przywiezioną do Polski xD
| 06:49 poniedziałek, 13 maja 2024 | linkuj mallutky to selfie to mam taki statyw mały z kneflem na bluetooth (nie muszę ustawiać samowyzwalacza)
A tak to reszta z ręki
| 21:15 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Ja bym tak nie mógł - już tak mam, że prawie po każdej jeździe muszę wyczyścić rower, a inne pozornie ważniejsze sprawy schodzą na drugi plan :))
Prawdziwe dzieło na tej bramie w Świerklańcu.
Testowałem też ten tunel w TG, latem odrobina chłodu :)
mallutky
| 11:55 sobota, 11 maja 2024 | linkuj Robisz fotki aparatem na statywie, czy z ręki?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina