spokojny rowerowy dzień

Czwartek, 30 maja 2024 | dodano: 30.05.2024

Rano przed graniem zrobiłam objazdówkę, by obejrzeć sobie gdzie są usytuowane ołtarze i jak się prezentują.

Po obiedzie wypad na Mikołeskę z ojcem, potem na działkę i przejażdżkę po Rybnej. Bez spiny. Po prostu spędzić czas na świeżym powietrzu, aktywnie.

Kategoria w towarzystwie, wokół TG

mallutky
| 21:32 niedziela, 2 czerwca 2024 | linkuj No saksofon, gratulacje, Fajnie, że masz możliwość realizować się muzycznie i to w różnych klimatach :)
| 08:35 piątek, 31 maja 2024 | linkuj Marecki gitara elektryczna wow super, zadro. Ja coś tam kiedyś grałam na klasycznej jakieś utwory Dżemu, coś tam ze scholi xD
Jeśli chodzi o saksofon to od ponad miesiąca gram w drugiej orkiestrze, tym razem miejskiej (pierwsza to parafialna) i już jestem po koncercie muzyki filmowej (James Bond, Frozen, Król Lew i tak dalej) ;-)
W tej parafialnej też gramy jakieś tzw. sitzpolki, marsze i inne mniej kościelne utwory.
Prywatnie w domu sobie ćwiczę do muzyki ee rozrywkowej, tak to nazwę- to co leci w radiu i do czego znajdę nuty na YT (a'la karaoke ale dla instrumentów dętych)
| 18:54 czwartek, 30 maja 2024 | linkuj Wiem że masz zdolności muzyczne, choćby z Twojego profilu, ale grywasz także coś ponad to ? No to fajnie i szanuje, Ja nauczyłem się gitarować elektrycznie parę lat temu. Pink Floyd, Toto, Van Halen. Oczywiście Rock instrumenlntalny i progrersywny :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slnie