Bebok w Piekarach Śląskich

• Sprzęt Kross Esker 5.0
Sobota, 1 czerwca 2024 | dodano: 01.06.2024

Miałam dziś jeździć po Katowicach, ale pogoda taka niepewna. Odłożyłam tę wycieczkę na inny dzień. Mimo to, po południu wybrałam się do Piekar Śląskich, by poszukać nowego muralu :-)
Jeszcze w TG zawitałam na plac LO Staszica, by cyknąć kilka fotek.

Chmury nie były za ciekawe. Granatowo nad Bytomiem. Bez dalszego zbędnego zatrzymywania się pojechałam przez Radzionków, koło Kopca Wyzwolenia w kierunku na Brzozowice Kamień. Mural jest piękny:-)

Znajduje się na budynku MOPSu przy ulicy Nankiera, gdyby ktoś pytał :-)

W drodze powrotnej częściej spoglądałam na niebo. Na szczęście deszcz mnie złapał dopiero przy Kauflandzie, jakieś 4-5 km od domu.

Kategoria dalej od TG i okolic, murale

| 20:25 piątek, 14 czerwca 2024 | linkuj Nie ukrywam dość mocno się na ich punkcie zafiksowałam i też uważam, że potrafią ożywić dane miejsce. Coś fajnego przedstawić, sprawić, by człowiek się uśmiechnął :-)
| 18:40 piątek, 14 czerwca 2024 | linkuj Zgadzam się z Hubertem, fajna sprawa by ożywić szare miejskie otoczenie.
| 05:30 wtorek, 4 czerwca 2024 | linkuj Pogoda faktycznie niepewna, choć i tak opady przyszły poźniej, niż prognozowali. Przed godziną 15-tą zaczęło lać w Łaziskach Górnych i poszło na Katowice, później już co chwila padało, także w Kato - akurat byłem w tych rejonach nierowerowo :)

Fajne te murale ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tylem