Kółeczko po okolicy

Środa, 5 czerwca 2024 | dodano: 05.06.2024

W końcu słońce. Po pracy trochę mi się przyspało, ale na szczęście ruszyłam swoje cztery litery. Tym razem padło na sprawdzenie niedokończonej trasy wzdłuż Dramy od strony Zbrosławic. Swego czasu gmina miała ambitne plany zrobienia ścieżki edukacyjnej aż do wylotu sztolni, ale jak to zwykle bywa zabrakło kasy. Zrobili tylko parking. Postanowiłam to sprawdzić, czy może jakaś dzika, fajna ścieżka mimo to powstała, tak, aby szło na rowerze przejechać. No niestety średnio.

Żeby nie było, to sobie podjechałam tym w sumie nie wiem czy legalną czy nielegalną (bo jest tam szlaban, że to prywatne)  ścieżką po betonowych płytach.

Jeszcze trochę wcześniej, bo w Miedarach złapałam nowy malunek :-)

Ostatnim punktem dzisiejszej rajzy było sfotografowanie na Starych Tarnowicach kaczki.

Kategoria kółeczko, murale, wokół TG

| 13:04 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj Właśnie się dowiedziałam, że jedna firma u mnie na mieście ogłosiła konkurs na mural, który ma być namalowany na płocie ich zakładu :D także liczę na dwa duże fajne malunki u mnie na mieście jeszcze w tym roku (ten drugi to naprzeciwko dworca PKP, co miasto będzie robić)
| 12:27 piątek, 7 czerwca 2024 | linkuj A ja tak dzisiaj pomyślałem o Twoim blogu, gdy mijałem mural z żaglówkami w Poraju, będę musiał cyknąć przy kolejnej okazji ;)
| 20:04 środa, 5 czerwca 2024 | linkuj Dużo tych malunków u Ciebie, naprawde dużo..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iazaw