Piekarskie Doły

Poniedziałek, 30 lipca 2012 | dodano: 30.07.2012

Symulator (po prostu musiałam raz przejechać przez rondo po angielsku :D ). Po kursie od razu wypad rowerowy z kumplem. Krótka dyskusja gdzie i pada hasło -> Piekarskie Doły. Fantastycznie, myślę sobie, w końcu tam też tylko raz byłam w zeszłym roku i mi się bardzo spodobało.
Trasa inna niż ta, którą wtedy poznałam no i ostateczny cel też nowy. Zamiast na dół, podjechaliśmy na górę i mniej więcej taki widok zastałam z jednej strony

hen tam daleko coś jest © szczypiorizka

Gdybym miała lepszy aparat niż ten z telefonu pewnie byłoby widać radar z Radzionkowa, a tak to tylko szare coś.
Potem powrót przez Galenberg
Grota w parku © szczypiorizka

Pierwszy raz byłam w tym parku, bardzo ciekawy, sądzę, że jeszcze tam wrócę bardziej się zapoznać z jego "strukturą"
Ecce Agnus Dei © szczypiorizka

Nieudana próba przyjazdu na działkę w celu konsumpcji kiełbaski z grilla (ale udało się to w domu).
Bardzo udany dzień. Pogoda idealna na takie rowerowe wypady :)