Masa Krytyczna

Piątek, 31 sierpnia 2018 | dodano: 31.08.2018

Po długiej mojej nieobecności na RMK w końcu udało mi się na nią trafić :-)
Nawet tata był chętny- po raz pierwszy miał okazję zobaczyć "z czym to się je".
Na Rynku zameldowało się ponad 180 uczestników- nieźle, trasa-> prawie standardowa. Na Przyjaźń i z powrotem z tym, że po raz pierwszy trafiło mi się, że wracając pojechaliśmy jeszcze na dworzec i potem dopiero na Rynek.
A na rynku przygotowania do Festiwalu Szweda oraz do Gwarków.
czekamy
czekamy © szczypiorizka

zaraz startujemy
zaraz startujemy © szczypiorizka

w trasie
w trasie © szczypiorizka

i koniec
i koniec © szczypiorizka

P.S. na liczniku mam już ponad 900 km- liczę, że uda mi się dobić do tysiaka ;-)

Kategoria centrum TG, w towarzystwie

| 19:52 czwartek, 6 września 2018 | linkuj Koniecznie Bądź i wal foty
| 15:21 niedziela, 2 września 2018 | linkuj Roadrunner1984 teraz we wrześniu ma być Lang-> ciekawe czy w ramach Masy Krytycznej czy jako ekstra jakaś rajza.
| 19:27 sobota, 1 września 2018 | linkuj Na pewno się uda, ciekawe kiedy mnie się uda być na Waszej masie bo do tg mam bliżej niż do bytomia:P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miest