dłuższa trasa MTS

Piątek, 19 lipca 2024 | dodano: 20.07.2024

Najpierw jeszcze fotka z poprzednich dni, w których jeździłam do Tworoga (w związku z autem), ale bez dokumentowania tego na liczniku. Krasula się fantastycznie mieści do auta.

Tak poza tym, postanowiłam po pracy w piątek spróbować przejechać, ale na starym rowerze, dłuższą trasę, przygotowaną przez Kowala na zawody. Gdybym zaczęła wcześniej, na pewno bym ją całą przejechała, ale wolałam nie ryzykować jazdy w godzinach późnowieczornych, więc skróciłam ją o około 20 km. Nie żałuję :P

Tu fotka Garmina, jak czasem mi cygani ze śladem wcześniej przygotowanym, nie wiem czy to wina gpsa, czy programu, na którym ślad był przygotowywany.

Lekko odbiłam, by zrobić zdjęcie stanicy myśliwskiej.

Paskudny odcinek kamienistej drogi, która jest zarówno na krótszej, jak i na dłuższej trasie. Nie zazdroszczę.
Dłuższa trasa ma to do siebie, że pierwsze 45km jest poprowadzone w kierunku na Miasteczko Śląskie i Kalety. Kolejne 45 km powielają się z krótszą trasą.

Odkryłam, że chaszcze przy oczyszczalni ścieków zostały skoszone. Z tego co mi się obiło o uszy, ten fragment jednak odpuszczają i jadą normalnie polaną, jak każdy szanujący się kolarz :D

Kategoria samotnie, trening czy coś takiego

| 10:52 poniedziałek, 29 lipca 2024 | linkuj Marecki dzięki :-)
| 22:19 niedziela, 28 lipca 2024 | linkuj Wymagająca trasa po różnych nawierzchniach. Stanica z elementami rowerowymi, fajna. Brawo za dystans.
| 18:47 poniedziałek, 22 lipca 2024 | linkuj Pewnie tak, ja prowadziłam rower zarówno za pierwszym razem (gravel Krasula) jak i przy tym. Jest to dość długi odcinek, moim zdaniem prawie do kilometra się uzbiera. Jeszcze potem jest taki krótki fragment jak się nie mylę mocno kamienisty.
Ogółem obie trasy są świetne, tak bardziej pod koniec właśnie trzeba się namęczyć, czy to te kamienie, czy też dość spory mocno piaszczysty odcinek.
| 14:12 poniedziałek, 22 lipca 2024 | linkuj Ta kamienista droga na zdjęciu wygląda ładnie, ale pewnie do jazdy tylko na rowerach z szeroką oponą >2 cali ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz