this are furniture :P

Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 27.05.2012

czyli zamkowe oprowadzanie, gdzie jedna grupa była anglojęzyczna. Stresu co niemiara, dobrze, że na gr. 6-osobową 3 dziewczyny potrafiły mówić po angielsku to mi bardzo pomagały :) Pozdrawiam te panie oraz ich 3 towarzyszy Portugalczyków ;)

No, a po dzisiejszym kazaniu w Kościele o. Tomasza Maniury pozazdrościłam wszystkim tym, którzy mają więcej zapału ode mnie do jeżdżenia na rowerze. Ale z drugiej strony tak to bywa, gdy ma się wiele zainteresowań, przez co mało czasu, kasy i znowu czasu, większego obeznania się w danej tematyce....czasu... eh... ale obiecuję, ze jak napiszę magisterkę (idzie do przodu :P) to będę jeździć, a znowu mam swoje ambitne plany i trasy....

Kategoria krótki wypad

| 06:59 poniedziałek, 28 maja 2012 | linkuj opowiadał o swoich wyprawach rowerowych, jak jeździ z młodzieżą, w zeszłym roku było Maroko, 2 lata temu Jerozolima, a teraz jadą na Nordkapp. Mówił dlaczego to robi, czy ma to sens i takie tam. Przeglądałam też książki z 2 ostatnich wypraw no i ślinka ciekła ;)
djk71
| 20:35 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj Cóż to za kazanie było?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi